• Create Account
Welcome To Body & Mind Training Institute Inc
   KUNG FU TO'A 
Learn Kung Fu TO'A from Master Mostafa Jalilzadeh
We Invite You to Participate in Our Weekly Talk Show
If you really WANT it, you have to LOVE it

 

You are here You are here: Forum
Guestِ, Welcome
Username Password: Remember me

سوتو (خط 3)
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: سوتو (خط 3)

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 10 years, 9 months ago #5828

  • Jamshid
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 514
  • Karma: 15
دوست گرامی هاپکی باتو عمل تنفسی هست و دفاع نیست . اون موضوع قبلی هم دو دفاع اوراتو هستند که در این فیلم استاد قبل از اوسایا انجام می دهد ولی بهتر است که دو دفاع اوراتو همزمان با اوسایا کیتو انجام شود ! استاد هم در فیلم های آموزشی واقعی همزمان اجرا می کنند و در آزمون هم اجرای همزمان را قبول دارند . گاهی به علت خستگی و یا شرایط نامساعد محیطی اینگونه می شود که درست نیست . دوستان گرامی توجه فرمایید که استاد جلیل زاده این فیلمها را که در ایران رایج هستند به عنوان مرجع آموزشی قبول ندارند و تایید نمی کنند و ایرادهای این فیلمها را رسما در صورت جلسه ای به فدراسیون ارائه داده اند .

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 10 years, 9 months ago #5832

تشکر از شما،دو دفاع اوراتو یا اورا تو آفما؟
777

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 10 years, 9 months ago #5834

  • Jamshid
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 514
  • Karma: 15
درود دوست گرامی به همین دلیل عرض کردم از روی عکس مشکل هست .
در محور هاپکی باتو وقتی با پای چپ یک هنی کیتو و همزمان با آن یته متو دست چپ ( هر دو به سمت پشت سر ما اجرا می شوند) اجرا شد به حالت راتو غیر کلاسیک می رویم و یقه حریف را با دو دست می گیریم و به سمت خودمان می کشیم و با رها کردن یقه یک ضربه سویتو به صورت حریف با دست چپ می کوبیم و دست راست عکس العمل می گیرد به پشت گوش راست . سپس با چرخش در خلاف عقربه های ساعت با پای راست اوسایا کیتو اجرا می شود و سپس چینوی مربوط به پایان اوسایا کیتو اجرا می شود و پس از چینو با دست راست آفما و با دست چپ اوراتتو ویژه ای که در نهایت به پشت ما می رود و از ستون فقرات حمایت می کند انجام می شود و همزمان نگاه ما به پشت سر هست از سمت شانه چپ در ادامه یک اوسایا کیتو با پای چپ انجام می دهیم که همزمان دو اوراتتو از پهلوها اجرا می کنیم و البته نگاه از شانه چپ به سمت اوسایا کیتو هست سپس می رویم به حالت هورایما راتو که پای راست جلو هست و حالت گادو می گیریم و سپس به راتوی غیر کلاسیک رفته و یقه حریف را این بار از سمت راست می گیریم و سویتو و اوسایاها به همان ترتیب و از این سمت ادامه پیدا می کنند . فکر می کنم حالا موضوع روشن شده باشد .
The following user(s) said Thank You: ابراهیم

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 10 years, 9 months ago #5835

ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺳﺆﺍﻝ "۵۸۰۲" ﺁﻗﺎﯼ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ ﻣﻦ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﻮﺗﻮ ﺑﻄﻮﺭ ﻣﻔﺼﻞ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ "ﻫﺎﭘﮑﯽ ﺑﺎﺗﻮ" ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﺍﺩﻩﺍﻡ.
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧﯿﺰ ﺍﺷﺎﺭﻩﺍﯼ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﯿﮑﻨﻢ.
ﻫﺎﭘﮑﯽ ﺑﺎﺗﻮ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﻣﺘﻀﺎﺩ "ﺑﺎﺗﻮ" ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺭ ﮐﺮﺩﻥ، ﺩﻭﺭﯼ ﮔﺰﯾﺪﻥ ﺍﺯ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻭ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺻﻔﺘﺎﻥ. ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺭﺍﻧﺪﻥ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻃﺮﯾﻘﺖ ﺩﺍﻧﺎﯾﯽ. ﺑﻬﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺗﻨﻔﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺳﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﭘﺴﺖ ﺗﻮ ﺁ (ﻫﻨﯽ ﮐﯿﺘﻮ) ﺩﺭ ﺳﻮﺗﻮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺸﻪ.

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 10 years, 9 months ago #5838

سپاسگزارم ازاستاد جلیل زاده بابت اشاره به هاپکی باتو واستاد جمشید بابت توضیحات محورمربوطه.
777

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 10 years, 4 months ago #6636

استاد شما درسوتودر محوری که بعد از ضربع نیمای یک دفاع دومای و یک دفاع اورانتو و یک سو یتو و یک چنیو (چینو آناتوا) اجرا میکنید در صورتی که در قرینه اینطور نیست علتش رو خاصتم بپرسم
راست قامت به ایست و دراقیانوس پرتلاطم زندگی موج سواری کن
Time to create page: 0.16 seconds