• Create Account
Welcome To Body & Mind Training Institute Inc
   KUNG FU TO'A 
Learn Kung Fu TO'A from Master Mostafa Jalilzadeh
We Invite You to Participate in Our Weekly Talk Show
If you really WANT it, you have to LOVE it

 

You are here You are here: Forum
Guestِ, Welcome
Username Password: Remember me

آناتاوا (خط 1)
(1 viewing) (1) Guest

TOPIC: آناتاوا (خط 1)

آناتاوا (خط 1) 11 years, 7 months ago #1961

  • hamid
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 119
  • Karma: 4
با سلام خدمت استاد عزیزم استاد جلیل زاده به قول استادم استاد حسین حمیدی راد (قوچعلی) که یکی از شاگردان ارتشی راهبر میباشند فرمودند راهبر اناتوآ را به چند صورت اجرا میکردند حال استاد جلیل زاده آیا این سخن درست میباشد ؟ البته این منطقی است که که بنیان این خط که مادر خطهای توآ میباشد در حد وفاصل های زمانی مختلف دچار تغییرات شده بوده است
تو پنداری جهانی غیر از این نیست زمین و آسمانی غیر ازاین نیست
همان کرمی که در پیله نهان است زمین و آسمان وی همان است
The following user(s) said Thank You: pedram, حمید بروجنی

باسخ‌به: اناتوآ 11 years, 7 months ago #1963

با درود
بله حميد گرامی ، استاد شما اقاي حميدي راد درست مي گویند كه يارومه اناتاوا رابه صورت هاي متفاوت اجرا مي كردند، ولي اين اجراها اختلافي در محتوا و محورهاي اناتاوا نداشت، فقط طرز نشان دادن تكنيكها بصورت متفاوتي ارايه مي شد كه بنظر من اين موضوع از ذهن خلاق و نوآور ايشان نشات مي گرفت
پیروز و پایدار باشيد
The following user(s) said Thank You: Mohsen Torkaman, Assar, Delete, hamid, pedram, abolfazl , حمید بروجنی , مهدی

باسخ‌به: اناتوآ 11 years, 6 months ago #3173

با سلام و درود خدمت استاد بزرگ و دیگر همراهان
استاد خواستم درباره ی قبل از شروع تکنیک سوال کنم.شما قبل از اینکه شروع به تکنیک زدن کنید هر خطی که باشد ابتداحرکت دستها را به حالت سامسامائه انجام می دهید بعد از اول شروع به زدن تکنیک مورد نظر میکنید.اگر امکان دارد درباره آن برایم توضیح دهید.
سپاسگذارم
توآ
The following user(s) said Thank You: hamid, SAEED, حمید بروجنی

باسخ‌به: اناتوآ 11 years, 6 months ago #3175

ﺑﻠﻪ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺍﻭﻝ ﺳﺎﻣﺴﺎﻣﺎﯾﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﯾﻢ . ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﻫﺮ ﺧﻄﯽ .
ﺍﯾﻦ ﺣﺮﮐﺖ ﺗﮑﻨﯿﮏ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺳﺖ ﭼﻮﻥ ﭘﺎﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﮐﺎﻣﯿﺴﻤﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﺍﯾﻦ ﺣﺮﮐﺖ ﺍﻋﻼﻡ ﺗﮑﻨﯿﮑﻬﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﻭ پسی ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﯾﻢ .
ﺩﺭ وﺍﻗﻊ ﺩﺳﺘﻬﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﺯ ﺷﺪﻥ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﻣﺸﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻣﮕﺮ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﺳﺎﻣﺴﺎﻣﺎﯾﻪ ﻭ ﻭﺍﯾﻤﺎﻣﺘﻮ، ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺳﻮﺗﻮ ﻭ ﻭﺳﺘﺎﻣﺎﯾﺎﻧﺎ ﺍﮔﺮ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻭﺍﯾﻤﺎﻣﺘﻮ ﮐﺎﺭ ﺑﺸﻪ . ﺩﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﯾﻨﺼﻮﺭﺕ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﮐﻮﺍﻧﺎ .
ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﺗﮑﻨﯿﮑﻬﺎﯼ ﭘﯿﺶ ﻭ ﭘﺲ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭ ﺭﺳﻤﯿﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ . ﭘﺲ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻭ ﻫﻢ ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﺗﻮﻥ ﺍﻧﺮﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﯾﺪ .

باسخ‌به: اناتوآ 11 years, 6 months ago #3188

  • SAEED
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • گر به خود آیی به خدایی رسی
  • Posts: 181
  • Karma: 6
با درود و عرض خسته نباشید
ضمن تشکر از جناب سلیمانی عزیز بابت سوال خوبشان و همچنین تشکر از استاد جلیلزاده بابت پاسخشان ، خواستم خواهش کنم در مورد این موضوع قدری بیشتر توضیح بدهیدچراکه در فیلم مربوط به پارک لاله قبل از اینکه شاگردانتان متو بزنند نیز این حرکت (یا مشابه آن) را انجام دادید و از آنجا که هیچ ذهنیتی از قبل در این باره ندارم قدری گیج شده ام.
با تشکر فراوان
The following user(s) said Thank You: حمید بروجنی

باسخ‌به: اناتوآ 11 years, 6 months ago #3198

بله دوستان، همانطور که گفتم باز شدن دستها و انجام عمل صوتی، بمنظور اعلام حرکتی است که میخواهیم انجام دهیم.
خاطرتون باشه وقتی پاها در حالت کامیسما هستند هر عمل و حرکتی که انجام بدهیم، تکنیک نیست. بلکه فقط یک اشاره و نشانی است بمنظور خاصی.
برای مثال: زمان انجام "سنسه سرو" با گفتن یارومه، جهان تن و روان را نشان میدهیم. در صورتیکه من دیده و شنیده ام که بعضی ها آنرا بعنوان تکنیک درس میدهند که درست نیست.
پس هر عملی که پاها در حالت "کامیسما" انجام شود فقط یک اشاره و نشان است. اگر شما میبینید که پاها در حالت کامیسما، و دستها باز میشوند و عمل صوتی انجام میگیرد، صرفا اعلام تکنیک یآ برنامه ای است که قرار اجرا و نشان داده شود.
Time to create page: 0.18 seconds