به کانون ورزشی و پرورشی تن و روان خوش آمدید
   KUNG FU TO'A   -   کونگ فو توآ 
قوی شو به برترین نیروها و تواناترین اندیشه ها
 برای رسیدن به معشوق بایستی عاشق بود
آموزش کونگ فو توآ بوسیله استاد مصطفی جلیل زاده

 

You are here شما اینجا هستید: Forum (3)
میهمانِ, گرامی، خوش آمدید!
نامِ کاربری گذرواژه: به‌خاطر داشته باش

سوتو (خط 3)
(1 ، بازدید کننده) (1) میهمان

نامِ بحث: سوتو (خط 3)

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 11 سال, 10 ماه قبل، #5828

  • Jamshid
  • غایب
  • Platinum Boarder
  • تعدادِ ارسال‌ها: 514
  • کارما (امتیازِ ویژه): 15
دوست گرامی هاپکی باتو عمل تنفسی هست و دفاع نیست . اون موضوع قبلی هم دو دفاع اوراتو هستند که در این فیلم استاد قبل از اوسایا انجام می دهد ولی بهتر است که دو دفاع اوراتو همزمان با اوسایا کیتو انجام شود ! استاد هم در فیلم های آموزشی واقعی همزمان اجرا می کنند و در آزمون هم اجرای همزمان را قبول دارند . گاهی به علت خستگی و یا شرایط نامساعد محیطی اینگونه می شود که درست نیست . دوستان گرامی توجه فرمایید که استاد جلیل زاده این فیلمها را که در ایران رایج هستند به عنوان مرجع آموزشی قبول ندارند و تایید نمی کنند و ایرادهای این فیلمها را رسما در صورت جلسه ای به فدراسیون ارائه داده اند .

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 11 سال, 9 ماه قبل، #5832

  • ابراهیم
  • غایب
  • Gold Boarder
  • تعدادِ ارسال‌ها: 249
  • کارما (امتیازِ ویژه): 3
تشکر از شما،دو دفاع اوراتو یا اورا تو آفما؟
777

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 11 سال, 9 ماه قبل، #5834

  • Jamshid
  • غایب
  • Platinum Boarder
  • تعدادِ ارسال‌ها: 514
  • کارما (امتیازِ ویژه): 15
درود دوست گرامی به همین دلیل عرض کردم از روی عکس مشکل هست .
در محور هاپکی باتو وقتی با پای چپ یک هنی کیتو و همزمان با آن یته متو دست چپ ( هر دو به سمت پشت سر ما اجرا می شوند) اجرا شد به حالت راتو غیر کلاسیک می رویم و یقه حریف را با دو دست می گیریم و به سمت خودمان می کشیم و با رها کردن یقه یک ضربه سویتو به صورت حریف با دست چپ می کوبیم و دست راست عکس العمل می گیرد به پشت گوش راست . سپس با چرخش در خلاف عقربه های ساعت با پای راست اوسایا کیتو اجرا می شود و سپس چینوی مربوط به پایان اوسایا کیتو اجرا می شود و پس از چینو با دست راست آفما و با دست چپ اوراتتو ویژه ای که در نهایت به پشت ما می رود و از ستون فقرات حمایت می کند انجام می شود و همزمان نگاه ما به پشت سر هست از سمت شانه چپ در ادامه یک اوسایا کیتو با پای چپ انجام می دهیم که همزمان دو اوراتتو از پهلوها اجرا می کنیم و البته نگاه از شانه چپ به سمت اوسایا کیتو هست سپس می رویم به حالت هورایما راتو که پای راست جلو هست و حالت گادو می گیریم و سپس به راتوی غیر کلاسیک رفته و یقه حریف را این بار از سمت راست می گیریم و سویتو و اوسایاها به همان ترتیب و از این سمت ادامه پیدا می کنند . فکر می کنم حالا موضوع روشن شده باشد .
تشکر کننده گان: ابراهیم

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 11 سال, 9 ماه قبل، #5835

  • Mostafa Jalilzadeh
  • غایب
  • Administrator
  • تعدادِ ارسال‌ها: 1806
  • کارما (امتیازِ ویژه): 150
ﺩﺭ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺳﺆﺍﻝ "۵۸۰۲" ﺁﻗﺎﯼ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢ ﻣﻦ ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﻮﺗﻮ ﺑﻄﻮﺭ ﻣﻔﺼﻞ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ "ﻫﺎﭘﮑﯽ ﺑﺎﺗﻮ" ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﺍﺩﻩﺍﻡ.
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧﯿﺰ ﺍﺷﺎﺭﻩﺍﯼ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﯿﮑﻨﻢ.
ﻫﺎﭘﮑﯽ ﺑﺎﺗﻮ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﻣﺘﻀﺎﺩ "ﺑﺎﺗﻮ" ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺭ ﮐﺮﺩﻥ، ﺩﻭﺭﯼ ﮔﺰﯾﺪﻥ ﺍﺯ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻭ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺻﻔﺘﺎﻥ. ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺭﺍﻧﺪﻥ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻃﺮﯾﻘﺖ ﺩﺍﻧﺎﯾﯽ. ﺑﻬﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺗﻨﻔﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺳﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﭘﺴﺖ ﺗﻮ ﺁ (ﻫﻨﯽ ﮐﯿﺘﻮ) ﺩﺭ ﺳﻮﺗﻮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺸﻪ.

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 11 سال, 9 ماه قبل، #5838

  • ابراهیم
  • غایب
  • Gold Boarder
  • تعدادِ ارسال‌ها: 249
  • کارما (امتیازِ ویژه): 3
سپاسگزارم ازاستاد جلیل زاده بابت اشاره به هاپکی باتو واستاد جمشید بابت توضیحات محورمربوطه.
777

باسخ‌به: سوتو (خط 3) 11 سال, 4 ماه قبل، #6636

  • سیدمحمدحسینی
  • غایب
  • Expert Boarder
  • رهایی از زمان
  • تعدادِ ارسال‌ها: 135
  • کارما (امتیازِ ویژه): 1
استاد شما درسوتودر محوری که بعد از ضربع نیمای یک دفاع دومای و یک دفاع اورانتو و یک سو یتو و یک چنیو (چینو آناتوا) اجرا میکنید در صورتی که در قرینه اینطور نیست علتش رو خاصتم بپرسم
راست قامت به ایست و دراقیانوس پرتلاطم زندگی موج سواری کن
این صفحه در: 0.37 ثانیه ایجاد شده است